Veelgestelde vragen

Ik heb een vouchercode of beleveniskaart ontvangen, wat nu?

Selecteer een menu item ( b.v. Pretparken/Dierentuinen, Cussussen, Spellen/Puzzels e.d.) of scroll naar beneden en selecteer welke belevenis je wil bekijken en maak een keuze.

Meer informatie
Heb je een belevenis op het oog maar wil je toch iets meer informatie? Het volledige aanbod is voorzien van ‘Meer info’ buttons zodat je rustig kunt lezen wat de inhoud van de belevenis is. Ben je na het lezen nog steeds enthousiast, dan kun je direct verder met het bestellen van de tickets en/of het product.

Bestellen
Het bestellen van tickets  en/of product kost slechts enkele minuten. Selecteer de belevenis en druk op de ‘bestel’ button, selecteer indien van toepassing een optie vul het aantal in en druk op de ‘in de winkelmand’ button. Je wordt automatisch doorgestuurd naar de winkelwagen.

Winkelwagen
In de winkelwagen zie je een overzicht van de bestelling. Controleer het aantal belevenissen, pas dit eventueel aan en druk daarna op ‘Afrekenen’.

Betalen
De laatste stap is het betalen van je bestelling. Verzilver hier je ontvangen beleveniskaart code, vul je gegevens in en betaal het overige bedrag middels Ideal.  De E-tickets worden binnen 15 minuten per e-mail verstuurd . Producten ontvang je binnen 3 werkdagen na bestelling. Je ontvangt hiervan een track&trace zodat je het pakketje kan volgen.

Wanneer krijg ik mijn tickets?

Als je de bestelling en de betaling succesvol hebt afgerond. Je ontvangt binnen 30 minuten na afronding een bevestiging met ticket(s) in de bijlage.

Wanneer krijg ik mijn bestelde producten?

Als je je bestelling succesvol hebt afgerond , ontvang je een email bevestiging. De volgende werkdag wordt je bestelling in behandeling genomen.

Indien het product op voorraad is wordt deze dezelfde werkdag verstuurd.
Je ontvangt altijd een track en trace link om je pakket te volgen.

Ik heb tickets maar wil deze wijzigen / annuleren. Is dit mogelijk?
1. Perfect Marketing & Sales B.V en/of labels van Perfect Marketing & Sales verstrekt e-tickets voorzien van een unieke barcode. De e-tickets worden na betaling direct digitaal verzonden naar het opgegeven e-mailadres.

2. Een e-ticket; – geeft één persoon eenmalig recht op toegang tot het park, event, concert. Tenzij anders vermeld op het ticket – is beperkt geldig en voorzien van een geldigheids-datum of – periode, – wordt bij binnenkomst geactiveerd – en bij het verlaten van het park, event, concert vervalt de geldigheid van het e-ticket en van niet gebruikte onderdelen van een eventueel arrangement.

3. I.v.m corona dient er in sommige gevallen bij een ticket met een geldigheidsperiode (zonder datum), na aanschaf hiervan, een reservering gemaakt te worden op de website van de desbetreffende partner. Dit staat duidelijk vermeld op de website en/of het ticket.

4. De koper dient de e-tickets zelf af te drukken of digitaal te tonen en mee te nemen naar de entree.

5. Bij de entree van het park, event of concert wordt het e-ticket gecontroleerd. Na de controle bij de entree verliest het e-ticket zijn waarde.

6. De barcodes op de e-tickets mogen niet gevouwen of beschadigd worden. Bij beschadiging kan de toegang tot het park, event of concert worden geweigerd.

7. E-tickets kunnen niet worden gebruikt in combinatie met andere promoties en/of kortingsacties en zijn niet inwisselbaar tegen contanten en/of andere diensten.

8. Perfect Marketing & Sales is niet aansprakelijk indien kaarten buiten de reguliere verkoopkanalen in bezit zijn gekomen.

9. Het is niet toegestaan (reeds gebruikte) entreekaarten (door) te verkopen. Bij een vermoeden van doorverkoop kan Perfect Marketing & Sales besluiten de e-tickets ongeldig te maken.

10. Indien de geldigheids-datum of – periode van e-tickets is verlopen, is het niet mogelijk om deze te verlengen of aan te passen en bestaat er geen recht op restitutie.

11. Foutje gemaakt bij het reserveren van tickets? Meld dit binnen 24 uur bij onze klantenservice. Tickets kunnen in dit geval omgeboekt worden tegen een vergoeding van € 2,50 per ticket.

Herroepingsrecht

1. Op de aankoop van e-tickets zonder datum (met een geldigheidsperiode) of een product is de wettelijke bedenktijd van 14 dagen volgens de ‘Wet Kopen op Afstand’ van toepassing indien de e-tickets zonder datum op het moment van annuleren nog geldig zijn. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van e-tickets en/of het product door de koper. Het herroepingsrecht is niet van toepassing op e-tickets die zijn gekocht voor gebruik op één vaste datum.

2. Op de aankoop van e-tickets op datum is, conform de ‘Wet Kopen op Afstand’, geen wettelijke bedenktijd van toepassing.

3. Reserverings- en verzendkosten vallen niet onder het herroepingsrecht en zullen niet worden gerestitueerd.

Wat moet ik doen als ik mijn ticket ben kwijtgeraakt?

Neem telefonisch contact op met onze klantenservice op nummer 0570-662727 of per mail: info@euroticket.nl.

Wij sturen de tickets dan nogmaals naar je toe.

Kan ik mijn bestelde tickets ook bij een andere belevenis inleveren?

Nee, dat is niet mogelijk. Iedere belevenis biedt eigen tickets aan, deze zijn voorzien van een unieke barcode waardoor de tickets niet bij een andere belevenissen zijn in te wisselen.

Zijn de door mij bestelde tickets persoonsgebonden?

Het ticket staat niet op naam waardoor het mogelijk is bij verhindering het ticket aan een ander over te dragen. Het handelen in tickets is ten strengste verboden.

Betaal ik transactie- / reserveringskosten?

Ja er worden transactiekosten à € 0,99 per ticket in rekening gebracht. Heb je een product besteld dat betaal je € 6,50. In het bedrag van de transactiekosten zitten alle kosten die rechtstreeks gerelateerd zijn aan het ticket/product. De transactiekosten dekken o.a. de systeemkosten, verkoopkosten, kosten voor de klantenservice, bancaire- en beveiligingskosten.

Welke betalingsmogelijkheden biedt Perfect Marketing & Sales / Euroticket? Ik kan niet met iDeal betalen. Wat nu?

Perfect Marketing & Sales B.V. met handelsnaam Euroticket biedt Ideal als betalingsmethode op de website. Kun je niet middels Ideal betalen, neem telefonisch contact op met onze klantenservice op nummer 0570-662727 of per mail, info@euroticket.nl

Wat zijn de openingstijden?

We zijn bereikbaar maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.30 uur. In het weekend en op feestdagen zijn wij gesloten.
Is onze klantenservice niet bereikbaar? Stuur via Facebook even een berichtje en wij helpen je graag verder!

Contact

Nog geen antwoord gevonden op je vraag? Neem dan contact op via het antwoordformulier, via info@perfectmarketingensales.nl of neem telefonisch contact op 0570-66 27 21.